Interna komunikacija je područje korporativnih komunikacija usmjereno na poboljšanje komunikacije među zaposlenicima, menadžerima i Upravom. Gradi dvosmjerne, uključujuće odnose kako bi se ostvarilo povjerenje i poboljšala organizacijska učinkovitost.
Neki od glavnih ishoda kvalitetnog internog komuniciranja su:
- bolja produktivnost, koja prioizlazi iz pravovremenosti protoka ključnih inofmracija
- veća angažiranost zaposlenika
- razvoj organizacijske kulture u željenom smjeru
- privlačnost poduzeća kao poslodavca (employer branding)
Ključna vrijednost kvalitetnih internih komunikacija su odnosi koje organizacije grade a koji ključno doprinose organizacijskoj učinkovitosti. Kvaliteta odnosa sa zaposlenicima više utječe na financijske rezultate kompanija nego odnosi s bilo kojim drugim dionicima. Istraživanja pokazuju da kvalitetni odnosi unutar organizacije rezultiraju 70 posto većom produktivnošću i profitabilnošću, te da je isto toliko veća vjerojatnost da će kompanija razumjeti kako zadovoljiti potrebe i očekivanja svojih klijenata.
Naše stručno savjetovanje u ovom području namijenjeno je HR stručnjacima, komunikacijskim stručnjacima, menadžerima te ostalim ključnim dionicima u području internih komunikacija putem niza usluga:
- Rent a mentor za interne komunikacije
- Rent a interni komunikator
- Komunikacija velike organizacijske promjene
- Krizna interna komunikacija
- Osnaživanje menadžera u njihovoj komunikacijskoj ulozi
- Mjerenje zadovoljstva internom komunikacijom i akcijski plan
- Komunikacija organizacijskih vrijednosti
Savjetovanje provodi Nina Butić Ivanković, dipl, stručnjakinja za korporativne komunikacije i organiazcijsku kutluru i tim Creative
Za više informacija o uslugama i načinu provedbe, kontaktirajte nas