Upravljanje talentima
Danas svi privlače talente. Čini se da više nitko ne treba ‘obične zaposlenike’. Mi u Creativi ipak i dalje (pomalo ‘old school’) razlikujemo više kategorija zaposlenika, među kojima dvije skupine smatramo da su za svaku organizaciju izrazito važne:
- Tzv. ključni zaposlenici – zaposlenici koji su taman na pravom mjestu. To su oni koji kontinuirano ostvaruju rezultate koji su u skladu s očekivanjima, koji su znaju i žele dobro raditi svoj posao i nemaju interes mijenjati posao. No, kad je potrebno, solidnom brzinom se prilagode promjenama, nauče nove vještine i prihvate inovacije. To su zaposlenici koji za organizaciju znače stabilnost, znače da ljudi znaju raditi poslove za koje su zaduženi i da ih rade odgovorno i kvalitetno.
- Tzv. talenti – zaposlenici koji kontinuirano premašuju očekivanja i pokazuju potencijal i interes za napredovanje na složenije pozicije, bilo stručne, bilo liderske. Oni kontinuirano ulažu u vlastiti razvoj, proaktivni su i pokreću promjene u poduzeću. To su zaposlenici na koje se organizacija treba osloniti da bi se razvijala, prilagođavala se novim okolnostima na tržištu i vremenima koja tek dolaze, pokretala promjene i rasla.
Kroz naše usluge pomažemo vam kreirati sustave kojima ćete i jedne i druge lakše prepoznati, privući, zadržati, razvijati, nagraditi i promovirati.
Uobičajeni postupak
1
Razumijevanje ambicija poduzeća i slika trenutnog stanja
Pomoć u prepoznavanju talenata i ključnih zaposlenika
Edukacija mendažera i njihove uloge u procesu
4
Programi za talente i programi za ključne zaposlenike
Zato što razumijemo:
- da je za dugoročni uspjeh, razvoj i rast bitno dobro uravnotežiti faktore koji pokreću u novo s faktorima koji čuvaju stabilnost
- da se optimalni omjer tih faktora razlikuje u pojedenoj fazi razvoja organizacije i u zavisnosti o strateških ambicija poduzeća i okolnosti u okruženju
- da su ljudi nositelji uspjeha, bilo da je organizacija u fazi snažnog naglaska na razvoj, ili je u fazi u kojoj joj je važnija stabilnost
i stoga vas savjetujemo kako da:
- stavite uravnoteženi fokus na kontinuirani i sistematični pristup razvoju obje ove skupine zaposlenika – kako na talente koji pokreću promjene, tako i na ključne zaposlenike koji stabiliziraju poslovanje
- osigurajte da se doprinosi i vrijednost koju njihov rad, kompetencije, ambicije i iskustva mogu utkati u organizaciju budu adekvatno implementirani u cjelokupni organizacijski razvoj
- upravljate razvojem zaposlenika u skladu s fazom razvoja, strateškim planovima i okolinskim faktorima koji bitno utječu na poslovanje vaše organizacije
Pošaljite nam upit bez ustručavanja.
Vaš upit će biti vezan uz ovu uslugu.