Usluge

Interna komunikacija

Sadržaj:

orga razvoj

Kako zaposlenici saznaju ključne vijesti o svom poslu – iz kuloara, iz medija, ili od svog nadređenog i službenim kanalima interne komunikacije? Osluškuje li menadžment puls organizacije kroz dobro uspostavljenu sve-smjernu internu komunikaciju, ili ostaje zatečen kad se dogodi nagli val odlazaka? Razumije li prodaja što radi tehnika, i obrnuto? Tko s kime razmjenjuje mišljenja i feedback, a tko kome prešućuje što zapravo misli? 

Spriječite podrazumijevanje koje vodi u nerazumijevanje

Pitanjima interne komunikacije organizacije se nerijetko bave tek onda kada se dogodi krizna situacija ili planiraju velike promjene. No, interna komunikacija nije samo način na koji će organizacija organizirati i provesti informiranje i umirivanje zaposlenika u kritičnim momentima organizacijskog života, već je njome obuhvaćeno svako komuniciranje unutar organizacije, u svim smjerovima, kroz sve kanale, o svim temama. Bez dobre komunikacije povećava se broj nesporazuma i stvaraju krive pretpostavke koje vode u nerazumijevanje i predrasude.

Način na koji organizacija pristupa pitanjima interne komunikacije važan je dio organizacijske kulture, utječe na angažiranost, može imati značajne posljedice na produktivnost. 

Upravljanje internom komunikacijom traži dobru suradnju između odjela korporativnih komunikacija i ljudskih resursa, no prije svega treba uključenost svih rukovodnih razina. Važan aspekt čine i vještine i navike komuniciranja koje prevladavaju u organizaciji pa planovi razvoja interne komunikacije moraju uključiti i razvoj novih vještina.

Uobičajeni postupak

1
Malo istraživanje vaše interne komunikacije i postavljanje KPI

2

Zajedno s vama dizajn i plan aktivnosti za poboljšanja

3

Provedba dijela aktivnosti npr. participativne radionice
4
Podrška u provedbi internih aktivnosti na svim razinama

Raspolažemo znanjima i uslugama koje vam na razne načine i na raznim razinama mogu pomoći da unaprijedite internu komunikaciju.

Razumijemo da je promjena načina na koji se u organizaciji komunicira ozbiljna organizacijska promjena, isprepletena i s razvojem ljudi i s promjenom organizacijske kulture. Savjetujemo vas kako da trenutno unaprijedite najvažnije aspekte organizacijskog komuniciranja, a i kako da postupno gradite nove modele i kanale komunikacije.

Naglasak stavljamo na to kako ljudi jedni s drugima komuniciraju i osobito na o kako lideri pristupaju komunikaciji sa zaposlenicima. Razne kanale komunikacije – interne portale i društvene mreže, plakate, izjave, ankete itd. smatramo važnima, ali samo kao alate i platforme koji ne znače skoro ništa bez ljudi koji imaju razvijene komunikacijske kompetencije i koji se osjećaju slobodno, sigurno i pozvano uključiti i izraziti se.

Obrazac za upit

Pošaljite nam upit bez ustručavanja.

Vaš upit će biti vezan uz ovu uslugu.

Usluge - Kontakt forma
Sva prava zadržana, Creativa HR. Design & Development: Plavi Pixel 2025.

Zatražite katalog

Unesite svoju e-mail adresu i poslat ćemo vam aktualno izdanje s detaljnim informacijama o našim proizvodima i uslugama.

Zatražite katalog