Angažiranost zaposlenika san je većine poslodavaca. Dok neki smatraju da je to samo utopija, drugi kreiraju kontekst u kojem je zaposlenicima lako biti angažiran.
Angažiranost zaposlenika je ishod koji nastaje kada se bavimo iskustvom zaposlenika kroz svaki aspekt i svaki nivo poslovanja – od strateških planova, preko različitih kompanijskih inicijativa, do načina na koji biramo, zapošljavamo, uvodimo u posao, vodimo, usmjeravamo razvoj, motiviramo, nagrađujemo ljude. Na angažiranost snažno utječe organizacijska kultura, prevladavajući liderski model, te kvaliteta svih HR procesa.
Angažiranost zaposlenika oko posla i poduzeća u kojem rade, njihov je odgovor na to koliko se poduzeće i oni koji njime upravljaju angažiraju oko njih i njihove dobrobiti.
U partnerstvu sa Creativom kreirajte poticajno okruženje u kojem se zaposlenici
2
3
Zato što vjerujemo da bi većina ljudi, da može, izabrala rad u okruženju u kojem mogu biti angažirani – osjećati se sigurno i slobodno, razvijati se i stvarati nešto što vide smislenim.
Pošaljite nam upit bez ustručavanja.
Vaš upit će biti vezan uz ovu uslugu.
Unesite svoju e-mail adresu i poslat ćemo vam aktualno izdanje s detaljnim informacijama o našim proizvodima i uslugama.